poniedziałek, 27 lutego 2023

AKCJA SPRZEDAŻ, czyli które z moich materiałów możesz zakupić :)

 

Moje materiału dostępne są na platformie Złoty nauczyciel. Możecie znaleźć tam:

A) JĘZYK POLSKI

- ortografia:

Gra typu dobble, czyli podwójnie z ch i h KLIK

Gra typu dobble, czyli podwójnie z ą i  ę KLIK

Gra typu dobble, czyli podwójnie z rz i ż KLIK

Gra typu taboo z ó/u KLIK

Gra typu taboo z ch/h KLIK

Gra 5 sekund ortografia KLIK

Gra ortograficzna MUCHA z ó i u KLIK

Gra ortograficzny Piotruś/memory z CH KLIK

Gra ortograficzny Piotruś/memory z H KLIK

Gra ortograficzna Piotruś/memeory z Ż KLIK

Gra ortograficzna Piotruś/memory z RZ KLIK

Gra ortograficzna Piotruś/memory z U  KLIK

Gra ortograficzna Piotruś/memory z Ó KLIK

Szyfrowana gra ortograficzna z Ó KLIK

Puzzle ortograficzne KLIK

Domino ortograficzne z Ó KLIK

Domino ortograficzne z U KLIK

Domino ortograficzne z RZ KLIK

Domino ortograficzne z Ż KLIK

Domino ortograficzne z CH KLIK

Domino ortograficzne z H KLIK

Ortograficzne kieszonki KLIK

Karty pracy - Mapa Rozwiązań Problemów Siliasa z ó i u KLIK

Niedokończony kod QR z rz i ż KLIK

- lektury

Karta pracy ,,Zemsta" KLIK

Gra Ja mam...Kto ma? ,,Zemsta" A. Fredro KLIK

Gra Ja mam...Kto ma? ,,Mikołajek" R. Goscinny, J.J. Sempe KLIK

Gra Kim jestem? Lektury 7-8 KLIK

Gra Kim jestem? Mitologia KLIK

- gramatyka

Gramatyczne kieszonki KLIK

Plansza - gramy w przypadki KLIK

- frazeologia

Notatka z frazeologizmami w kształcie świnki KLIK

Notatka z frazeologizmami w kształcie ryby KLIK

Memory Frazeologizmy KLIK

- inne

Karta pracy do wiersza Juliana Tuwima ,,Spóźniony słowik" KLIK

Domino rysowane - homonimy KLIK

Domino teoretycznoliterackie KLIK

Gra typu taboo z literatury (postaci, gatunki, autorzy, tytuły) KLIK

Memory ,,Powiedzenia łacińskie" KLIK

B) HISTORIA

Karta pracy władcy/króla KLIK

Ja mam...Kto ma? Narodziny nowożytnego świata (klasa 6 wg Nowej Ery) KLIK

Ja mam...Kto ma? Początki średniowiecza (klasa 5 wg Nowej Ery) KLIK

Puzzelkowe powtórzenie (klasa 4 wg NE, od Piastów do Jagiellonów) KLIK

C) GAZETKI

Łacińskie sentencje KLIK

Łacińskie zwroty KLIK

D) ŚWIĘTA

Tangram w kształcie litery W z przysłowiami związanymi z Wielkanocą KLIK

Walentynkowa gra planszowa KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz