wtorek, 7 lutego 2023

Akcja inspiracja - kreator napisów

 Pewnie nieraz tworzyliście gazetki do klasy. Dla mnie wieczną zmorą było tworzenie napisów. Bawiłam się Wordem, powiększałam litery, drukowałam, wycinałam. I bardzo dużo zabierało mi to czasu. Dziś chciałabym Wam przedstawić darmowe (!) generatory napisów, które tworzą proporczyki (girlandy) z literami. Piękne i szybkie wykonanie :)

GENERATOR 1 W  języku angielskim, ale bardzo intuicyjny w obsłudze. Nie trzeba się logować. LINK By sobie ułatwić tworzenie w nim można włączyć tłumaczenie strony. Do wyboru około 50 czcionek, 60 rodzajów kolorów tekstu, 7 rodzajów proporczyka. 

W tym samym  generatorze można utworzyć różnokolorowe litery, już nie w postaci proporczyka LINK

GENERATOR 2 Na dole strony, która Wam się wyświetli po kliknięciu w słowo EduZabawy , jest film instruktażowy, jak wykonać napis w generatorze. Nie ma tu wyboru czcionki, ale  możecie użyć wielkich (użyj klawisza Caps Lock) lub małych liter, ale za to duży wybór  tła, w tym tematycznych, np. patriotyczne, religijne, z okazji różnych świąt/ dni m.in. Dzień Kobiet, Dzień Dziecka.


Można też stworzyć w CANVIE. Wystarczy na stronie głównej wpisać w wyszukiwarkę słowo GIRLANDA, a pokaże się Wam wiele szablonów (dostępne tylko w wersji edu), które możecie dopasować do swoich potrzeb.
Do pobrania girlanda z napisem: Wisława Szymborska .
Świetnie sprawdzi się na gazetce poświęconej patronce roku 2023 :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz