wtorek, 8 sierpnia 2017

Akcja inspiracja - rysowane domino

Podczas tegorocznej konferencji Inspiracje 2017 zaczepiłam  Agatę Baj, by zrobić z nią zdjęcie.

 Od roku należę do jej grupy MYŚLOGRAFIA, ale nigdy nie pokazałam tam swoich prac. Moim zdaniem są niedoskonałe, nie nadają się. Powiedziałam o tym mojemu guru od rysowania, na co pani Agata odpowiedziała dość ostro:"Nie rozumiem takich ludzi". Zrobiło mi się głupio, speszyłam się i nie kontynuowałam rozmowy. Wróciłam do domu. Przesiedziałam, przemyślałam, obejrzałam jeszcze filmik o początkujących, który pojawił się na myślograficznej grupie i zaczęłam ćwiczyć rękę. Po miesiącu zdecydowałam się użyć moich zdolności do wykonania frazeologicznego domina dla przyszłych czwartoklasistów. To efekt:



Wykonałam samodzielnie rysunki, choć elementy skopiowałam z ćwiczeń GWO i Ilustrowanego Słownika Frazeologicznego wydawnictwa GREG. A jak zamierzam je wykorzystać? No cóż...Na pewno będzie układanie domina w grupach, szukanie wyjaśnień ze słownikiem, układanie opowiadania z jak największą liczbą frazeologizmów z domina. Na razie tyle. Mam nadzieję, że jeszcze coś wymyślę.
A pani Agacie dziękuję za "wypchnięcie" z szarej strefy 👍


2 komentarze:

  1. Piękne rysunki! Chciałabym zagrać w takie domino!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba.Mam nadzieję, że czwartoklasistom spodobają się również.

      Usuń